«Погоджено» Заст.
директора школи ______________________
Математика
4 клас, І семестр (4
години на тиждень)
|
№ з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Державні вимоги
щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів, конкретизовані очікуваними
результатами (навчальними цілями)
|
|
Числа. Дії з числами.
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за
3 клас.
|
|||
|
1
|
|
Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення. Задачі на зведення до
одиниці.
|
знає назви чисел в межах 1000, місце числа в натуральному
ряді; називає числа від 1 до 1000 в прямому і зворотному порядку
від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до
будь-якого числа в межах 1000; розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові
числа; читає і
записує трицифрові числа; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних
доданків; розуміє позиційне значення цифри в записі трицифрового числа;
визначає у числі розряди – сотень, десятків, одиниць; визначає загальну
кількість одиниць, десятків, сотень у трицифровому числі;
|
|
2
|
|
Нумерація трицифрових чисел.
Записування чисел під диктовку. Розкладання чисел на розрядні доданки. Зв'язок дій множення і
ділення. Множення і ділення з числами 1 і 0.
|
записує трицифрове число у вигляді суми розрядних
доданків; розуміє позиційне значення цифри в записі трицифрового числа;
визначає у числі розряди – сотень, десятків, одиниць; розуміє сутність
арифметичних дій; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання,
множення і ділення;
|
|
3
|
|
Прийоми усного додавання і
віднімання в межах 1000. Ускладнені розширені задачі на знаходження третього
доданка.
|
виконує дії додавання і віднімання трицифрових чисел на
основі нумерації;
встановлює залежність результатів арифметичних дій від
зміни одного з компонентів; володіє навичками усного додавання й віднімання, обчислює числові значення виразів зі змінною (змінними)
при заданому її (їх) числовому значенні;
|
|
4
|
|
Письмове додавання і
віднімання в межах 1000.розв’язування рівнянь. Ускладнені розширені задачі на
знаходження третього доданка
|
застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання;
володіє навичками усного додавання й віднімання;
здійснює аналіз змісту задачі;
|
|
5
|
|
Прийоми усного множення і
ділення в межах 1000.
розв’язування задач двома
способами
|
володіє навичками усного додавання й віднімання, множення
й ділення в межах 1000;розв’язує складені задачі на 2–4 дії (на знаходження
суми, різницеве і кратне порівняння двох добутків або часток та обернені до
них);
|
|
6
|
|
Прийоми усного множення і ділення в межах
1000.Залежність результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів.
Розв’язування задач
|
володіє навичками усного додавання й віднімання,
множення й ділення; встановлює залежність результатів арифметичних дій від
зміни одного з компонентів; здійснює аналіз змісту задачі;
|
|
7
|
|
Прийоми усного множення і ділення в межах 1000. Залежність
результатів арифметичних дій від зміни одного з компонентів. розв’язування
задач
|
володіє навичками усного множення й ділення в межах
1000;
встановлює залежність результатів арифметичних дій від
зміни одного з компонентів; здійснює аналіз змісту задачі;
|
|
8
|
|
Ділення з остачею. Властивості остачі. Задачі
на подвійне зведення до одиниці
|
застосовує алгоритм ділення з остачею; перевіряє
правильність виконання ділення з остачею; розв’язує задачі на подвійне
зведення до одиниці;
|
|
9
|
|
Ділення з остачею. Властивості остачі. Обернені задачі.
Частини.
|
застосовує алгоритм ділення з остачею; перевіряє
правильність виконання ділення з остачею; обчислює значення числових виразів
на основі правила порядку вико-нання дій; розв’язує складені задачі на 2–4
дії (на знаходження суми, різницеве і кратне порівняння двох добутків або
часток та обернені до них); перевіряє правильність розв’язку задачі способом складання і
розв’язування обернених задач
|
|
10
|
|
Нерівності із змінною. Рівняння. Частини. Повторення
матеріалу та узагальнення математичних знань учнів.
|
розуміє, що нерівність зі змінною може не мати
розв’язків, мати один розв’язок, кілька або безліч розв’язків; знаходить
деякі розв’язки нерівності способом добору;
розв’язує прості рівняння способом добору, на основі
правила знаходження невідомого компоненту;
|
|
11
|
|
Контрольна робота № 1
|
|
|
Письмові прийоми множення та ділення. Письмове множення
і ділення двоцифрових та трицифрових чисел на одноцифрове
|
|||
|
12
|
|
Аналіз контрольної роботи. Алгоритм письмового множення. Перевірка письмового
множення. Задачі на застосування дії множення
|
застосовує алгоритм письмового множення на двоцифрове
число;
прогнозує кількість цифр у добутку, частці; перевіряє
правильність виконання множення;
розв’язує складені задачі на 2–4 дії (на різницеве і
кратне порівняння двох добутків та обернені до них);
|
|
13
|
|
Письмове множення двоцифрового та трицифрового числа на
одноцифрове виду 21 · 3; 151 · 6. Вирази на сумісні дії. Обернені задачі.
|
застосовує алгоритм письмового множення двоцифрового
числа на одноцифрове з розгорнутим поясненням; прогнозує кількість цифр у
добутку до знаходження результату; перевіряє правильність виконання множення;
розв’язує складені задачі на 2–4 дії (на знаходження
суми, різницеве і кратне порівняння двох добутків або часток та обернені до
них);
|
|
14
|
|
Письмове множення двоцифрового та трицифрового числа на
одноцифрове виду 37 · 6; 127 · 3. Задачі на знаходження четвертого
пропорційного
|
застосовує алгоритм письмового множення на двоцифрове
число;
прогнозує кількість цифр у добутку, частці; перевіряє
правильність виконання множення; розв’язує задачі на знаходження четвертого
пропорційного;
складає план розв’язування задачі;
|
|
15
|
|
Аналіз контрольної роботи. Ознайомлення з пись-мовим
діленням на одноцифрове число (966 :
3). Алгоритм письмового ділення. Розв’язування задач
|
застосовує алгоритм письмового ділення на одноцифрове
число з розгорнутим поясненням;прогнозує кількість цифр у частці до
знаходження результату;
перевіряє
правильність виконання ділення; обчислює значення числових виразів на основі
правила порядку виконання дій; розв’язує складені задачі на 2–4 дії;
|
|
16
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число виду 864 : 4. Задачі на знаходження числа за значенням
його дробу .
|
застосовує алгоритм письмового ділення на одноцифрове
число з розгорнутим поясненням;прогнозує кількість цифр у частці до
знаходження результату;
перевіряє
правильність виконання ділення; обчислює значення числових виразів на основі
правила порядку виконання дій; розв’язує задачі на знаходження числа за значенням його дробу .
|
|
17
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число виду 276 : 4. Задачі на знаходження частини від
числа.
|
застосовує алгоритм письмового ділення на одноцифрове
число з розгорнутим поясненням;прогнозує кількість цифр у частці до
знаходження результату;
перевіряє
правильність виконання ділення; обчислює значення числових виразів на основі
правила порядку виконання дій; розв’язує задачі на знаходження числа за
значенням його дробу і дробу від числа;
|
|
28
|
|
Письмове ділення на одноцифрове число виду 822 : 6. Задачі на знаходження числа за
його частиною і частини від числа.
|
застосовує алгоритм письмового ділення на одноцифрове
число з розгорнутим поясненням;прогнозує кількість цифр у частці до
знаходження результату;
перевіряє
правильність виконання ділення; обчислює значення числових виразів на основі
правила порядку виконання дій; розв’язує задачі на знаходження числа за
значенням його дробу і дробу від числа;
|
|
19
|
|
Письмове ділення у випадку, коли частка містить
нуль у середині запису (642 : 6). Розв’язування задач
|
застосовує алгоритм письмового ділення на одноцифрове
число з розгорнутим поясненням;прогнозує кількість цифр у частці до
знаходження результату;
перевіряє
правильність виконання ділення; розв’язує задачі різними способами;
|
|
20
|
|
Задачі на знаходження четвертого пропорційного
|
розв’язує задачі на знаходження четвертого
пропорційного;
використовує різні форми запису розв’язання задачі (по
діях з поясненням, або виразом);
|
|
21
|
|
Перевірка письмового множення й ділення. Задачі на застосування
дії ділення і множення .
|
перевіряє правильність виконання письмового множення і ділення;
розв’язує складені задачі на 2–4 дії (на знаходження
суми, різницеве і кратне порівняння двох добутків або часток та обернені до
них);
|
|
Письмове множення і ділення двоцифрових та трицифрових
чисел на двоцифрові числа
|
|||
|
22
|
|
Множення і ділення на розрядні одиниці 1; 10; 100. Кут.
Види кутів.
Задачі на спільну роботу
|
застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні
одиниці;
застосовує письмові прийоми множення і ділення на
кругле число;
розрізняє прямі й непрямі кути, класифікує кути
на прямі й непрямі (гострі, тупі);
креслить прямі кути за допомогою косинця;
розв’язує задачі,
в яких описуються процеси спільної праці,
розпізнає задачу
за її істотними ознаками (без уживання назви типу задачі),
|
|
23
|
|
Письмові прийоми множення на кругле число.
Розв’язування задач
|
застосовує правила множення і ділення чисел на розрядні
одиниці;
застосовує письмові прийоми множення і ділення на
кругле число;
розв’язує складені задачі на 2–4 дії (на знаходження
суми, різницеве і кратне порівняння двох добутків або часток та обернені до
них);
|
|
24
|
|
Алгоритми письмового множення на двоцифрове число. Трикутники. Одиниці вимірювання
вартості. Розв’язування задач.
|
застосовує алгоритм письмового множення на двоцифрове
число; прогнозує кількість цифр у добутку; перевіряє правильність виконання
письмового множення; розрізняє геометричні фігури на площині
за їх ознаками;
знає назви і
позначення одиниць величин - вартості (к., грн), співвідношення між грошовими одиницями;
|
|
25
|
|
Алгоритми письмового множення на двоцифрове
число. Співвідношення між одиницями вимірювання
вартості. Розв’язування задач
|
застосовує алгоритм письмового множення на двоцифрове
число; застосовує співвідношення між одиницями вимірювання величин під
час розв’язування пізнавальних і практично зорієнтованих задач
|
|
26
|
|
Алгоритми письмового ділення трицифрового числа на
двоцифрове число. Числові вирази, які містять кілька арифметичних дій різних
ступенів без дужок. Дії з іменованими числами
|
застосовує алгоритм письмового ділення трицифрового
числа на двоцифрове;
обчислює значення числових виразів на основі правила
порядку виконання дій; виконує додавання і віднімання
іменованих чисел, множення і ділення іменованих чисел, поданих у
одиницях вимірювання довжини й маси, на одноцифрове число
|
|
27
|
|
Алгоритми письмового ділення трицифрового числа на
двоцифрове число. Розв’язування задач
|
застосовує алгоритм письмового ділення трицифрового
числа на двоцифрове;
прогнозує кількість цифр у частці; перевіряє
правильність виконання письмового ділення; моделює описану в задачі ситуацію для спрощення пошуку
розв’язку задачі;
|
|
28
|
|
Письмове ділення з остачею. Задачі на застосування
письмового ділення на двоцифрове число.
|
застосовує алгоритм ділення з остачею; перевіряє
правильність виконання ділення з остачею;розв’язує складені задачі на 2–4
дії; складає задачі за виразом; моделює описану в задачі ситуацію для спрощення пошуку розв’язку задачі;
|
|
29
|
|
Письмове ділення з остачею. Розв’язування рівнянь, в
яких один із компонентів дії є виразом зі змінною. Розв’язування задач.
|
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один
компонент є числовим виразом;
перевіряє корінь
рівняння; розв’язує прості задачі вивчених видів; розв’язує складені задачі на 2–4 дії; моделює описану в задачі ситуацію
для спрощення пошуку розв’язку задачі; складає задачі за схемою;
|
|
30
|
|
Контрольна робота № 2
|
|
|
Нумерація багатоцифрових чисел. Тисяча
|
|||
|
31
|
|
Аналіз контрольної роботи. Лічильна одиниця — тисяча. Розряди – одиниці тисяч, десятки тисяч, сотні тисяч. Клас одиниць, клас
тисяч. Вирази зі змінною. Одиниці
вимірювання довжини.
|
знає назви перших двох класів та розрядів, які входять
до них; розуміє тисячу як одиницю лічби; лічить тисячами; визначає розрядний
і класовий склад чисел
знає назви і позначення одиниць величин – довжини (мм,
см, дм, м, км); співвідношення між одиницями довжини,
|
|
32
|
|
Утворення другої тисячі. Рівняння з однією змінною.
Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач на
застосування співвідношення між одиницями довжини
|
знає назви перших двох класів та розрядів, які входять
до них; розуміє тисячу як одиницю лічби; лічить тисячами; визначає розрядний
і класовий склад чисел; перетворює більші одиниці вимірювання величини на менші і навпаки;
порівнює іменовані числа (величини); виконує додавання і віднімання
іменованих чисел, множення і ділення іменованих чисел, поданих у одиницях
вимірювання довжини на одноцифрове число;
|
|
33
|
|
Утворення чотирицифрових чисел з розрядних чисел.
Перетворення одиниць вимірювання величин. Розв’язування задач
|
встановлює позиційне значення цифри в записі
багатоцифрового числа; утворює
багатоцифрові числа шляхом прилічування (відлічування) по 1 до (від) поперед-нього
(наступного) числа; класифікує числа на чотирицифрові, п’ятицифрові,
шестицифрові; перетворює більші одиниці вимірювання величини на менші і
навпаки;
|
|
34
|
|
Читання і запис чотирицифрових чисел. Задачі на знаходження
числа за його частиною і частини від числа
|
читає і записує багатоцифрові числа цифрами;
розв’язує задачі на знаходження числа за значенням його
дробу і дробу від числа;
|
|
35
|
|
Читання і запис чотирицифрових чисел. Утворення числа 10 000.
Визначення кількості десятків, сотень, тисяч у числі. Задачі на три дії.
|
читає і записує багатоцифрові числа цифрами; визначає загальну кількість одиниць певного розряду та
класу в числі; записує багатоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків;
замінює суму розрядних доданків багатоцифровим числом;
|
|
36
|
|
Читання і запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000.
Письмове додавання трицифрових чисел. Задачі на знаходження третього доданка
|
читає і записує багатоцифрові числа цифрами; розпізнає задачу за її істотними ознаками (без уживання назви
типу задачі), застосовує відповідний
спосіб її розв’язування;
|
|
Усна та письмова нумерація багатоцифрових чисел
|
|||
|
37
|
|
Читання та запис п’ятицифрових чисел у межах 20 000.
Письмове віднімання трицифрових чисел.
Задачі на дві і три дії
|
читає і записує багатоцифрові числа цифрами; визначає
загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі; записує
багатоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; замінює суму розрядних
доданків багатоцифровим числом;
|
|
38
|
|
Читання та запис багатоцифрових чисел. Дії над
круглими числами
|
читає і записує багатоцифрові числа цифрами; замінює суму розрядних доданків багатоцифровим числом; визначає
загальну кількість одиниць певного розряду та класу в числі
|
|
39
|
|
Утворення багатоцифрових чисел. Порівняння іменованих чисел.
Розв’язування задач
|
читає і записує багатоцифрові числа цифрами; встановлює
послідовність чисел в межах мільйона; встановлює позиційне значення цифри в
записі багатоцифрового числа;утворює багатоцифрові числа шляхом прилічування
(відлічування) по 1 до (від) попереднього (наступного) числа; порівнює іменовані числа (величини);
|
|
40
|
|
Порівняння багатоцифрових чисел. Розв’язування задач
|
порівнює багатоцифрові числа різними способами (спосіб
порозрядного або покласового порівняння, на основі слідування чисел у
натуральному ряді);визначає кількість одиниць кожного розряду та класу;
класифікує числа на чотирицифрові, п’ятицифрові, шестицифрові;
|
|
41
|
|
Читання та запис багатоцифрових чисел у межах 200 000. Мільйон.
Заміна багатоци-фрового числа сумою розрядних доданків. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування
задач
|
читає і записує багатоцифрові числа цифрами; встановлює
послідовність чисел в межах мільйона; замінює суму розрядних доданків
багатоцифровим числом;
встановлює позиційне значення цифри в записі
багатоцифрового числа;
розв’язує складені задачі на 2–4 дії; складає задачі за
рисунком;
|
|
42
|
|
Нумерація шестицифрових чисел. Читання та запис, визначення
числа тисяч у числі. Арифметичні дії з іменованими числами. Розв’язування
задач.
|
читає і записує багатоцифрові числа цифрами; встановлює
послідовність чисел в межах мільйона; замінює суму розрядних доданків
багатоцифровим числом;
встановлює позиційне значення цифри в записі
багатоцифрового числа; виконує додавання і віднімання
іменованих чисел, множення і ділення іменованих чисел, поданих у
одиницях вимірювання довжини й маси, на одноцифрове число
|
|
43
|
|
Визначення загальної кількості одиниць
певного розряду в числі. Нерівність з однією змінною.
Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач
|
визначає загальну кількість одиниць певного розряду та
класу в числі; записує багатоцифрове число у вигляді суми розрядних доданків; розуміє, що нерівність зі змінною може не мати розв’язків, мати
один розв’язок, кілька або безліч розв’язків;
знаходить деякі розв’язки нерівності способом добору;
порівнює іменовані числа
(величини);
|
|
44
|
|
Контрольна робота № 3
|
|
|
Усні обчислення на основі нумерації багатоцифрових
чисел
|
|||
|
45
|
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання на
основі нумерації багатоцифрових
чисел: 56 789 + 1; 56 789 – 1; 50 000 + 400 + 50 + 9. Задачі на знаходження четвертого
пропорційного
|
застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для
виконання арифметичних дій;
розв’язує складені задачі на 2–4 дії; здійснює аналіз змісту
задачі;
використовує схематичні рисунки, різні варіанти
короткого запису задач (схеми, таблиці, креслення);
складає задачі за виразом, рисунком, схемою, аналогічні
та обернені до розв’язаної.
розпізнає задачу за її істотними ознаками (без уживання назви
типу задачі), застосовує відповідний
спосіб її розв’язування;
|
|
46
|
|
Додавання і віднімання на основі нумерації
багатоцифрових чисел: 6789 – 6000; 6789 – 700;
6789 – 80; 6789 – 9; 6789 – 789. Задачі на знаходження
четвертого пропорційного
|
|
|
47
|
|
Усне додавання і віднімання круглих чисел. Задачі
на подвійне зведення до одиниці.
|
застосовує знання нумерації багатоцифрових чисел для
виконання арифметичних дій; виконує усне додавання й віднімання круглих
чисел; розв’язує складені задачі на 2–4 дії;
моделює описану в задачі ситуацію для спрощення пошуку розв’язку задачі;
складає план розв’язування задачі;
|
|
48
|
|
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
(50 000 · 5; 8000 : 4). Задачі на пропорційне ділення
|
виконує множення круглих (розрядних) чисел на
одноцифрове число; виконує ділення круглих чисел на одноцифрове число; розв’язує задачі різними способами: знаходженням однакової
величини; способом відношень;
|
|
49
|
|
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
(3600 · 3; 64 000 : 4). Задачі на пропорційне ділення
|
виконує множення круглих (розрядних) чисел на
одноцифрове число; виконує ділення круглих чисел на одноцифрове число;
розв’язує задачі на пропорційне ділення різними способами: знаходженням однакової величини;
способом відношень;
|
|
50
|
|
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число
(3600 · 3; 64 000 : 4). Розв’язування задач
|
виконує множення круглих (розрядних) чисел на
одноцифрове число; виконує ділення круглих чисел на одноцифрове число;
розв’язує складені задачі на 2–4 дії;
|
|
51
|
|
Ділення на двоцифрове число (6400 : 16).
Розв’язування задач
|
виконує ділення круглих чисел на двоцифрове число;
розв’язує складені задачі на 2–4 дії; моделює описану в задачі ситуацію для
спрощення пошуку розв’язку задачі; складає план розв’язування задачі;
|
|
52
|
|
Ділення круглого числа на кругле (8000 : 400).
Розв’язування задач
|
виконує ділення круглих чисел на круглі; розв’язує
складені задачі на 2–4 дії; моделює описану в задачі ситуацію для спрощення
пошуку розв’язку задачі; складає план розв’язування задачі;
|
|
53
|
|
Ділення круглого числа на кругле (8400 : 400).
Розв’язування задач
|
виконує ділення круглих чисел на круглі; розв’язує
складені задачі на 2–4 дії; моделює описану в задачі ситуацію для спрощення
пошуку розв’язку задачі;
|
|
Арифметичні дії з багатоцифровими числами. Письмове
додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
|
|||
|
54
|
|
Дія додавання. Закони додавання. Табличне
й позатабличне, усне і письмове додавання.
Задачі, які розв’язуються додаванням
|
володіє навичками письмового додавання й віднімання
багатоцифрових чисел;
перевіряє правильність виконання арифметичних дій;
обчислює значення числових виразів на основі правила
порядку виконання дій
|
|
55
|
|
Дія віднімання. Правило віднімання суми від числа.
Табличне й позатабличне, усне і письмове віднімання. Задачі, які
розв’язуються відніманням
|
володіє навичками письмового додавання й віднімання
багатоцифрових чисел;
перевіряє правильність виконання арифметичних дій;
обчислює значення числових виразів на основі правила
порядку виконання дій
|
|
56
|
|
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових
чисел у випадку трьох доданків. Задачі, які розв’язуються відніманням
|
володіє навичками письмового додавання й віднімання
багатоцифрових чисел;
перевіряє правильність виконання арифметичних дій; розв’язує
рівняння з однією змінною, у яких один компонент є числовим виразом;
перевіряє корінь рівняння;
|
|
57
|
|
Знаходження різниці у випадку, коли зменшуване
має декілька нулів. Розв’язування задач
|
володіє навичками письмового додавання й віднімання
багатоцифрових чисел;
перевіряє правильність виконання арифметичних дій;
|
|
58
|
|
Письмове додавання багатоцифрових чисел.
Творча робота над задачею.
|
володіє навичками письмового додавання й віднімання
багатоцифрових чисел; перевіряє
правильність виконання арифметичних дій;
розв’язує рівняння з однією змінною, у яких один
компонент є числовим виразом; перевіряє корінь
рівняння;
|
|
59
|
|
Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в
одиницях вимірювання довжини і маси
|
виконує додавання і віднімання іменованих чисел,
поданих у одиницях вимірювання довжини ; виконує додавання і віднімання
іменованих чисел, поданих у одиницях вимірювання маси;
|
|
60
|
|
Контрольна робота № 4
|
|
|
61
|
|
Аналіз контрольної роботи. Перевірка правильності
виконання дій додавання і віднімання. Розв’язування складених задач на
знаходження невідомого доданка
|
володіє навичками письмового додавання й віднімання багатоцифрових чисел; перевіряє правильність виконання арифметичних дій;
розв’язує складені задачі на знаходження невідомого
доданка;
|
|
62
|
|
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел. Гра
«Щасливий випадок»
|
володіє навичками письмового додавання й віднімання
багатоцифрових чисел; перевіряє правильність виконання арифметичних дій;
|
|
63
|
|
Розв’язування задач
|
здійснює аналіз змісту задачі; моделює описану в задачі ситуацію для спрощення пошуку
розв’язку задачі;складає план
розв’язування задачі;пояснює вибір
дій;
|
|
64
|
|
Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування задач.
Підсумковий урок за І семестр.
|
володіє навичками письмового додавання й віднімання
багатоцифрових чисел; перевіряє
правильність виконання арифметичних дій; застосовує знання нумерації
багатоцифрових чисел для виконання арифметичних дій;
|
Немає коментарів:
Дописати коментар