2016/01/15

Трудове навчання

«Погоджено» Заст. директора школи _______________
Трудове навчання

4 клас, ІІ семестр (1 година на тиждень) 
з/п
Дата
Тема уроку
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів
18

Робота з сучасними штучними матеріалами Практична робота. Виготовлення виробів з сучасних штучних матеріалів.
– знає властивості штучних матеріалів (пластику, поролону,синтепону, вати);
має загальні уявлення про виготовлення виробів з сучасних штучних матеріалів;
– знає послідовність виготовлення простих виробів з пластику, поролону,  синтепону та вати;
  вміє виготовляти вироби з сучасних штучних матеріалів.
19

Плетіння. Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння.
– має загальні уявлення про плетіння виробів;
– називає способи плетіння зі стрічок, товстих ниток, шнурів;
– знає основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою плетіння;
– вміє виготовляти вироби технікою плетіння. 
20

Практична робота.  Виготовлення виробів (ляльки-мотанки, закладки, сувенірів тощо) технікою плетіння. 
21

Практична робота.  Виготовлення виробів (ляльки-мотанки, закладки, сувенірів тощо) технікою плетіння
22

Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Основні прийоми роботи технікою вишивки. Витягування нитки з основи. Шов вперед голкою. Шов назад голкою. Послідовність виготовлення виробів технікою вишивки.

– має загальні уявлення про оздоблення виробів технікою вишивки;
– називає основні прийоми роботи в техніці вишивка;
– знає як витягувати нитки з основи;
– вміє виконувати шов вперед голкою та шов назад голкою;
– розкриває послідовність виготовлення виробів технікою вишивки.
– володіє початковими навичками оздоблення виробів технікою вишивки
23

Практична робота. Оздоблення виробів (серветки, носової хустинки) технікою вишивки.
24

Практична робота. Оздоблення виробів (серветки, носової хустинки) технікою вишивки.
25

Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків. Послідовність виготовлення об’ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків. Пришивання ґудзиків.

– має загальні уявлення про об’ємну аплікацію з тканини та ґудзиків;
–пояснює послідовність виготовлення об’ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків;
– знає як пришивати ґудзики;
– вміє виготовляти об’ємні аплікації на тканині з використанням ґудзиків;

26

Практична робота.
Виготовлення об’ємних виробів (картин, листівок, сюжетів українських народних казок тощо).
27

Виготовлення найпростішої м’якої іграшки.
28

Об’ємні фігури з дроту. М’який дріт (одножильний дріт). Властивості дроту. Згинання дроту. Закручування дроту на циліндричну основу. Послідовність виготовлення об’ємних виробів з дроту.
Практична робота. Виготовлення об’ємних виробів (образів людей, звірів, технічних засобів тощо) з дроту.

– має загальні уявлення про виготовлення об’ємних фігур з дроту;
– характеризує властивості м’якого одножильного дроту;
– знає як згинати та закручувати  дріт на циліндричну основу;
– розкриває послідовність виготовлення об’ємних виробів з дроту;
– вміє виготовляти об’ємні вироби з дроту.
29

Художнє оздоблення та дизайн. Декорування створених виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами.
–розуміє значення художнього оздоблення та дизайну;
– має загальні уявлення про декорування виробів;
– називає техніки та матеріали для декорування виробів;
– вміє виготовляти декоративні вироби
30

Практична робота. Виготовлення декоративних виробів.
31

Самообслуговування. Одяг і взуття. Моделювання одягу. Послідовність створення і декорування одягу та взуття.
Практична робота. Створення і декорування моделей одягу та взуття з паперу та картону.
–має загальні уявлення про одяг і взуття;
– пояснює послідовність створення і декорування одягу та взуття;
– володіє початковими навичками створення і декорування моделей одягу та взуття з паперу та картону.
32

Пап’є-маше. Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше.
–має загальні уявлення про техніку пап’є-маше;
– знає послідовність виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
– вміє працювати в парі та групі під час виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
– володіє початковими навичками виготовлення декоративних вироби технікою пап’є-маше.
33

Практична робота. Виготовлення декоративної тарілочки (попарне, групове, колективне) за вибором вчителя.
34

Екскурсія.
– має уявлення про професії в  державному та приватному секторі, в сфері надання послуг і в сфері торгівлі;
– називає зміст, засоби та результати праці людини в різних сферах професійної діяльності людини;
– вміє проаналізувати, узагальнити та представити результати екскурсії;
– володіє навичками індивідуальної, парної та групової роботи.
35

Підсумковий урок. Виставка «Ми це вміємо»

Немає коментарів:

Дописати коментар