«Погоджено» Заст. директора школи _______________
Трудове
навчання
4
клас, ІІ семестр (1 година на тиждень)
№
з/п
|
Дата
|
Тема уроку
|
Державні вимоги щодо рівня
загальноосвітньої підготовки учнів
|
18
|
Робота з сучасними штучними
матеріалами Практична робота. Виготовлення
виробів з сучасних штучних матеріалів.
|
– знає властивості штучних матеріалів
(пластику, поролону,синтепону, вати);
має загальні уявлення про виготовлення
виробів з сучасних штучних матеріалів;
– знає послідовність виготовлення простих
виробів з пластику, поролону, синтепону
та вати;
– вміє виготовляти
вироби з сучасних штучних матеріалів.
|
|
19
|
Плетіння. Способи плетіння зі стрічок, товстих ниток,
шнурів. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою
плетіння.
|
– має загальні уявлення про плетіння
виробів;
– називає способи плетіння зі стрічок, товстих
ниток, шнурів;
– знає основні прийоми роботи та
послідовність виготовлення виробів технікою плетіння;
– вміє виготовляти
вироби технікою плетіння.
|
|
20
|
Практична робота. Виготовлення виробів (ляльки-мотанки,
закладки, сувенірів тощо) технікою плетіння.
|
||
21
|
Практична робота. Виготовлення виробів (ляльки-мотанки,
закладки, сувенірів тощо) технікою плетіння
|
||
22
|
Вишивання. Оздоблення виробів технікою вишивки. Основні
прийоми роботи технікою вишивки. Витягування
нитки з основи. Шов вперед голкою. Шов назад голкою. Послідовність
виготовлення виробів технікою вишивки.
|
– має загальні уявлення про оздоблення
виробів технікою вишивки;
– називає основні прийоми роботи в техніці
вишивка;
– знає як витягувати нитки з основи;
– вміє виконувати шов вперед голкою та шов
назад голкою;
– розкриває послідовність виготовлення
виробів технікою вишивки.
– володіє початковими
навичками оздоблення виробів технікою вишивки
|
|
23
|
Практична
робота.
Оздоблення виробів (серветки, носової хустинки) технікою вишивки.
|
||
24
|
Практична
робота.
Оздоблення виробів (серветки, носової хустинки) технікою вишивки.
|
||
25
|
Об’ємна
аплікація з тканини та ґудзиків. Послідовність
виготовлення об’ємної аплікації на тканині з використанням ґудзиків.
Пришивання ґудзиків.
|
– має загальні уявлення про об’ємну
аплікацію з тканини та ґудзиків;
–пояснює послідовність виготовлення об’ємної
аплікації на тканині з використанням ґудзиків;
– знає як пришивати ґудзики;
– вміє виготовляти об’ємні аплікації на
тканині з використанням ґудзиків;
|
|
26
|
Практична робота.
Виготовлення
об’ємних виробів (картин, листівок, сюжетів українських народних казок тощо).
|
||
27
|
Виготовлення
найпростішої м’якої іграшки.
|
||
28
|
Об’ємні фігури
з дроту. М’який дріт
(одножильний дріт). Властивості дроту. Згинання дроту. Закручування дроту на
циліндричну основу. Послідовність виготовлення об’ємних виробів з дроту.
Практична
робота.
Виготовлення об’ємних виробів (образів людей, звірів, технічних засобів тощо)
з дроту.
|
– має загальні уявлення про виготовлення
об’ємних фігур з дроту;
– характеризує властивості м’якого
одножильного дроту;
– знає як згинати та закручувати дріт на циліндричну основу;
– розкриває послідовність виготовлення
об’ємних виробів з дроту;
– вміє виготовляти
об’ємні вироби з дроту.
|
|
29
|
Художнє
оздоблення та дизайн. Декорування
створених виробів раніше засвоєними техніками та відомими матеріалами.
|
–розуміє значення художнього оздоблення та
дизайну;
– має загальні уявлення про декорування
виробів;
– називає техніки та матеріали для декорування
виробів;
– вміє виготовляти
декоративні вироби
|
|
30
|
Практична
робота.
Виготовлення декоративних виробів.
|
||
31
|
Самообслуговування.
Одяг і взуття. Моделювання
одягу. Послідовність створення і декорування одягу та взуття.
Практична робота. Створення і
декорування моделей одягу та взуття з паперу та картону.
|
–має загальні уявлення про одяг і взуття;
– пояснює послідовність
створення і декорування одягу та взуття;
– володіє початковими навичками створення і
декорування моделей одягу та взуття з паперу та картону.
|
|
32
|
Пап’є-маше. Ознайомлення з технікою пап’є-маше. Послідовність
виготовлення виробів технікою пап’є-маше.
|
–має загальні уявлення про техніку
пап’є-маше;
– знає послідовність виготовлення виробів
технікою пап’є-маше;
– вміє працювати в парі та групі під час
виготовлення виробів технікою пап’є-маше;
– володіє початковими навичками виготовлення
декоративних вироби технікою пап’є-маше.
|
|
33
|
Практична
робота.
Виготовлення декоративної тарілочки (попарне, групове, колективне) за вибором
вчителя.
|
||
34
|
Екскурсія.
|
– має уявлення про професії в державному та приватному секторі, в сфері
надання послуг і в сфері торгівлі;
– називає зміст, засоби та
результати праці людини в різних сферах професійної діяльності людини;
– вміє проаналізувати, узагальнити та
представити результати екскурсії;
– володіє навичками
індивідуальної, парної та групової роботи.
|
|
35
|
Підсумковий
урок. Виставка «Ми це вміємо»
|
Немає коментарів:
Дописати коментар