Математика
ІІ СЕМЕСТР (підручник Богданович М.В.)
|
№
з/п
|
Да та
|
Тема уроку
|
Державні
вимоги
|
|
66
|
|
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду
380+590. Розширена задача на зведення до одиниці. №553- 561
|
розуміє сутність прийомів усного додавання трицифрових чисел, поданих круглими
десятками; виконує усне додавання і віднімання
круглих чисел; розв’язує задачі
на подвійне зведення до одиниці;
|
|
67
|
|
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду
420-70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. №562 - 571
|
розуміє сутність прийомів усного віднімання трицифрових чисел, поданих круглими
десятками;
виконує усне віднімання круглих чисел;
|
|
68
|
|
Віднімання круглих трицифрових чисел
з переходом через розряд виду 650-290. №572-579
|
розуміє сутність прийомів усного віднімання трицифрових чисел, поданих круглими
десятками; виконує усне додавання і віднімання круглих чисел;
|
|
69
|
|
Віднімання круглих трицифрових чисел виду 600-270.
Периметр
трикутника*.№580-589
|
розуміє сутність прийомів усного віднімання трицифрових чисел, поданих круглими
десятками; виконує усне додавання і віднімання круглих чисел;
знає формулу обчислення периметра трикутника (квадрата)
|
|
70
|
|
Письмове
додавання двоцифрових чисел. Розв'язування та порівняння складених задач, у
складі є пряме і непряме збільшення (зменш.) на кілька одиниць. №590-598
|
застосовує алгоритм додавання
у стовпчик; планує послідовність
виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правильність виконання додавання і віднімання
вивченими способами;
|
|
71
|
|
Письмове
додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачами. №599-605
|
застосовує алгоритм додавання у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правильність виконання додавання і віднімання
вивченими способами; записує розв’язання задачі з поясн.;
|
|
72
|
|
Письмове
додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання
та розв'язування рівнянь. №606-614
|
застосовує алгоритм додавання
у стовпчик; коментує свої дії під час виконання обчислень; розв’язує прості та складені
задачі вивчених видів на множині чисел у межах 1000; розв’язує задачі на подвійне
зведення до одиниці; складає і розв’язує рівняння за текстом простої задачі;
|
|
73
|
|
Письмове віднімання двоцифрових
чисел. Розв'язування задач, що містять подвійне збільш. (зменш.) числа на
кілька одиниць. №615-623
|
застосовує алгоритм віднімання
у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час
виконання обчислень;
перевіряє правильність
виконання віднімання вивченими способами;
|
|
74
|
|
Письмове віднімання двоцифрових
чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані.
№624-631
|
застосовує алгоритм віднімання
у стовпчик; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правильність виконання віднімання вивченими способами;
розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці, що
містить буквені дані;
|
|
75
|
|
Письмове віднімання трицифрових
чисел. Вправи і задачі на застосув. Вивч. випадків арифметич. дій. Види трикутників*.№632-639
|
застосовує алгоритм віднімання
у стовпчик; планує
послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання
обчислень;
перевіряє правильність виконання віднімання вивченими способами;
|
|
76
|
|
Письмове додавання трицифрових
чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам.
№640-648
|
застосовує алгоритм додавання
у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правильність виконання додавання вивченими способами;
|
|
77
|
|
Письмове віднімання трицифрових
чисел, коли в запису зменшуваного є нуль. №649-657
|
застосовує алгоритм віднімання
у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень;
|
|
78
|
|
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10
одиниць або сума десятків більша за 10 десятків. №658-667
|
застосовує алгоритм додавання
у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правильність виконання додавання вивченими способами;
|
|
78
|
|
Письмове віднімання трицифрових
чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених
випадків арифметичних дій. №668-675
|
застосовує алгоритм віднімання
у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правильність виконання віднімання вивченими способами;
|
|
80
|
|
Письмове додавання трицифрових
чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на
застосування вивчених випадків арифметичних дій. № 676-684
|
застосовує алгоритм додавання
у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правильність виконання додавання вивченими способами;
|
|
81
|
|
Письмове віднімання трицифрових
чисел з переходом через розряд (два переходи). Розширена задача на зведення
до одиниці. №686-694
|
застосовує алгоритм віднімання
у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правильність виконання віднімання вивченими способами;
|
|
82
|
|
Письмове додавання трицифрових
чисел у випадку кількох доданків. Розв’язування рівнянь. №695-705
|
застосовує алгоритм додавання
у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правильність виконання додавання вивченими способами; розв’язує прості рівняння
способом добору,на основі правила знаходження невідомого компоненту;
|
|
83
|
|
Розв'язання виразів, що містять
сумісні дії (письмове додавання і віднімання). Розв'язання розширеної задачі
на зведення до одиниці двома способами. №706-713
|
застосовує алгоритм додавання
і віднімання у стовпчик;
планує послідовність
виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє
правильність виконання додавання і віднімання вивченими способами; розв’язує задачі на подвійне зведення до одиниці;
|
|
84
|
|
Додавання трицифрових чисел
способом округлення. Розв'язання задач. №714-721
|
застосовує алгоритм додавання
трицифрових чисел способом округлення;
розв’язує прості та складені задачі вивчених видів на множині чисел у
межах 1000;
|
|
85
|
|
Віднімання трицифрових чисел
способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані. №722-729
|
застосовує алгоритм додавання
трицифрових чисел способом округлення;
розв’язує задачі з буквеними даними;
|
|
86
|
|
Контроль навчальних
досягнень №5.
|
застосовує алгоритм додавання
і віднімання у стовпчик; розв’язує
прості та склад. задачі вивчених видів; складає і розв’язує рівняння за текстом простої задачі;
|
|
87
|
|
Аналіз контрольної роботи.
Множення на 1 і 0. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що
містить непряме зменшення на кілька одиниць. Тем. бал. №730-738
|
аналізує результати виконаної роботи; виконує індивідуальні завдання,
орієнтовані на корекцію допущених у роботі помилок; застосовує в обчисленнях
правило множення на1 та 0, множення нуля на число; розв’язує розширені
задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька
одиниць;
|
|
88
|
|
Ділення числа на те саме число,
ділення на 1. Ділення 0 на число. Розв'язання задач на знаходження невідомих
доданків за відомими сумами двох і трьох доданків. №739-747
|
застосовує в обчислення правило ділення на
1 та ділення числа на рівне йому;
розв’язує задачі на
знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і трьох доданків;
|
|
89
|
|
Множення числа на 100. Ділення
чисел, що закінчуються нулями на 100. №748-757
|
застосовує в обчисленнях правило множення
на100 та ділення чисел, що закінчуються нулями на 100;
|
|
90
|
|
Ділення круглого числа на одноцифрове виду 80:8, 700:7.
Розв’язування задачі на три дії. №758-765
|
виконує ділення круглого
числа на одноцифрове; розв’язує прості та складені задачі вивчених видів на
множині чисел у межах 1000; аналізує умову задачі та обирає спосіб її розв’язування; складає план розв’язання задачі;
|
|
91
|
|
Множення і ділення розрядних
чисел на одноцифрове число. Задача на знаходження суми двох добутків. 766-776
|
виконує множ. і діл.
круглого числа на одноцифрове; застосовує в обчисленнях способи діл. на двоцифр.число; розв’язує задачі на знаходж
суми двох добутків;
|
|
92
|
|
Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв'язування
задач. №777- 787
|
застосовує в обчислення правило ділення
числа на добуток; знаходить значення числового виразу різними способами;
|
|
93
|
|
Ділення виду 80:20, 600:30,
600:300 способом послідовного ділення та способом випробовування. №788-796
|
застосовує в обчисленнях
способи ділення круглого числа на кругле знаходить раціональні
способи обчислень;;
|
|
94
|
|
Множення суми на число. №897-
806
|
застосовує в обчисленнях
правило множення суми на число у випадку множення двоцифрового або
трицифрового числа на одноцифрове;
|
|
95
|
|
Повторення
та закріплення вивченого. №807- 814
|
знаходить значення числового
виразу різними способами; знаходить раціо-нальні
способи обчислень; володіє
обчислювальними навичками позатабл. множ.і ділення; застосовує різні способи перевірки правильності результату;
|
|
96
|
|
Множення числа на суму. Розподільний закон
множення відносно додавання. №815- 823
|
застосовує в обчисленнях
правило множення числа на суму;
застосовує в обчисленнях закони і властивості дії множення ; володіє обчислювальними
навичками позатабличного множення і ділення;
|
|
97
|
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач.
Периметр прямокутника. №824- 833
|
застосовує в обчисленнях
правило множення одноцифрового числа на двоцифр.; виконує
множення одноцифрового числа на двоцифрове; знає означення периметра многокутника; знає формулу обчислення периметра прямок ; розв’язує задачі на обчислення периметра прямок; розв’язує задачі на обчислення довжини
сторони прямок. за відомими периметром і довжиною однієї сторони прямок.;
|
|
98
|
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач. № 834-
842
|
виконує множення одноцифрового
числа на двоцифрове;
розв’язує складені задачі вивчених видів;
|
|
99
|
|
Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів.
№843- 850
|
застосовує в обчисленнях
закони і властивості дії множення ; застосовує в обчисл. правило множ.
різниці на число; записує
розв’язання задачі з поясненням;
|
|
100
|
|
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних.
Розв'язання задач. №851-860
|
знаходить раціональні
способи обчислень;
розв’язує прості та складені
задачі вивчених видів;
|
|
101
|
|
Множення трицифрового числа на
одноцифрове виду 320∙3. Розв'язування задач. Знаходження довжини сторони
трикутника за двома відомими сторонами та периметром. №861-870
|
застосовує в обчисленнях
правило множення суми на число у випадку множення трицифрового числа на
одноцифрове;
розв’язує прості та складені
задачі вивчених видів;
|
|
102
|
|
Повторення та закріплення
вивченого. №871-878
|
знаходить раціональні
способи обчислень;
володіє обчислювальними
навичками позатабличного множення і ділення;
застосовує різні способи
перевірки правильності одержаного результату;
|
|
103
|
|
Контроль навчальних
досягнень №6.
|
володіє обчислювальними
навичками позатабличного множення і ділення;
записує розв’язання задачі
з поясненням;
|
|
104
|
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число.
Тем. бал. №879-886
|
аналізує результати виконаної роботи; виконує індивідуальні завдання,
орієнтовані на корекцію допущених у роботі помилок;застосовує в обчисленнях
правило ділення суми на число у випадку ділення двоцифрового числа на
одноцифрове;
|
|
105
|
|
Ділення двоцифрового числа на
одноцифрове виду 39:3. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків
арифметичних дій. №887-896
|
застосовує в обчисленнях правило ділення суми на число у випадку ділення
двоцифрового числа на одноцифрове;
розв’язує складені
задачі вивчених видів;
|
|
106
|
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. №897-907
|
застосовує в
обчисленнях правило ділення суми на число у випадку ділення двоцифрового
числа на одноцифрове; розв’язує
складені задачі вивчених видів;
|
|
107
|
|
Ділення двоцифрових чисел на одноциф-рове. Розв'язання задач. №908-915
|
застосовує в
обчисленнях правило ділення суми на число у випадку ділення двоцифрового
числа на одноцифрове; розв’язує
складені задачі вивчених видів;
|
|
108
|
|
Перевірка ділення множенням. Ділення виду 64:16,125:25. №916- 924
|
застосовує різні способи перевірки
правильності одержаного результату; застосовує в обчисленнях
способи ділення на двоцифрове число;
|
|
109
|
|
Перевірка дії множення дією ділення. №925- 933
|
застосовує різні способи перевірки
правильності одержаного результату; складає і розв’яз .обернені задачі; моделює опис. в задачі ситуацію у вигляді коротк.
запису;
|
|
110
|
|
Ділення виду 360:3. №934- 942
|
визначає розрядний склад числа; виконує ділення круглого числа на
одноцифрове; розв’язує прості та
складені задачі вивчених видів і записує
розв’язання з поясн.;
|
|
111
|
|
Ділення виду 64:16. Розв'язування задач.
№943- 951
|
застосовує в обчисленнях способи ділення
на двоцифрове число;
знаходить значення
числового виразу різними способами
;розв’язує прості та складені задачі вивчених видів і записує розв’язання з поясненням;
|
|
112
|
|
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. №952-
959
|
застосовує в обчисленнях способи ділення
на двоцифрове число;
виконує ділення круглого
числа на одноцифрове; володіє обчислювальними навичками позатабличного множення
і ділення;
|
|
113
|
|
Залежність між множником і добутком. Розв'язування задач. №960- 968
|
використовує в
обчисленнях залежність результатів множення від зміни одного з компонентів
дій; розв’язує складені задачі вивчених видів;
|
|
114
|
|
Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач.
№969- 976
|
використовує в
обчисленнях залежність результатів ділення від зміни одного з компонентів
дій; розв’язує складені задачі вивчених видів;
|
|
115
|
|
Залежність між дільником, діленим і часткою. Розв'язування задач.
№977- 984
|
використовує в
обчисленнях залежність результатів ділення від зміни одного з компонентів
дій; розв’язує складені задачі вивчених видів;
|
|
116
|
|
Контроль навчальних досягнень №7.
|
|
|
117
|
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування рівнянь, у яких один із
компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. Т.
б. № 985- 991
|
аналізує результати виконаної роботи; виконує індивідуальні завдання,
орієнтовані на корекцію допущених у роботі помилок;
розв’язує рівняння, у яких права частина подана числовим виразом
або один із компонентів поданий
виразом зі змінною;розв’язує складені задачі вивч. видів;
|
|
118
|
|
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі
змінною. Розв'язування задач. № 992- 998
|
розв’язує рівняння, у яких права частина подана числовим
виразом або один із компонентів поданий
виразом зі змінною;
розв’язує складені задачі вивчених видів;
|
|
119
|
|
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі
змінною. Розв'язування задач. № 999-1006
|
розв’язує рівняння, у яких права частина подана числовим виразом або один із
компонентів поданий виразом зі
змінною; розв’язує
складені задачі вивчених видів;
записує розв’язання задачі з поясненням;
|
|
120
|
|
Частини. Позначення частин числа цифрами. Розв'язування задач, що
включають знаходження частини числа.
№1007-1015
|
розуміє утворення частин
способом ділення цілого на рівні частини й виділенням однієї з них; визначає
кількість певних частин у цілому; визначає, у скільки разів певна частина менша за ціле та у скільки разів ціле
більше за частину; читає і записує частини у вигляді дробу з
чисельн.1;розуміє сутність чисельника і знаменн.
дробу, пояснює їх на прикладах; розв’язує задачі на знаходж. частини числа;
|
|
121
|
|
Розв’язування задач на час. Вправи і задачі на застосування вивчених
випадків арифметичних дій. №1016-1025
|
виконує аналіз змісту
задачі; моделює описану в задачі
ситуацію у вигляді короткого запису і/або за допомогою схематичних рисунків;
застосовує в обчисленнях правило
знаходження числа за його частиною;
|
|
122
|
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. №1026-1035
|
застосовує в обчисленнях
способи ділення на двоцифрове число; знаходить
значення числового виразу різними способами; знаходить раціональні способи обчислень; володіє обчислюв. навичками позатабличного множення і ділення;
|
|
123
|
|
Знаходження числа за його частиною. №1036-1045
|
застосовує в обчисленнях правило
знаходження числа за його частиною;
розв’язує прості задачі на
знаходження числа за значенням його частини;
|
|
124
|
|
Ділення з остачею (ознайомлення).
№1046-1056
|
розуміє суть ділення з
остачею, застосовує в обчисленнях алгоритм ділення з остачею; розуміє, що остача повинна бути меншою
за дільник;
перевіряє правильність
виконання ділення з остачею;
|
|
125
|
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних
дій. №1057-1065
|
розуміє суть ділення з
остачею, застосовує в обчисленнях алгоритм ділення з остачею; розуміє, що остача повинна бути меншою
за дільник;
перевіряє правильність
виконання ділення з остачею;
|
|
126
|
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків
арифметичних дій. №1066-1074
|
розуміє суть ділення з
остачею, застосовує в обчисленнях алгоритм ділення з остачею; розуміє, що остача повинна бути меншою
за дільник;
перевіряє правильність
виконання ділення з остачею;
|
|
127
|
|
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених
випадків арифметичних дій. №1075-1083
|
розуміє, що остача повинна
бути меншою за дільник;
перевіряє правильність
виконання ділення з остачею;
|
|
128
|
|
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на
застосування вивчених випадків арифметичних дій. №1094-1094
|
знає ознаки подільності
на 2 та 5;
розрізняє істинні та хибні
числові рівності й нерівності;
перетворює хибні числові
рівності на істинні;
|
|
129
|
|
Підсумкова контрольна
робота №8.
|
|
|
130
|
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення табличного множення і ділення.
Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число. Тем.
бал. №1095-1106
|
аналізує результати виконаної роботи; виконує індивідуальні завдання,
орієнтовані на корекцію допущених у роботі помилок;
застосовує алгоритм письмового
множення двоцифрового та трицифрового числа
на одноцифрове з розгорнутим поясненням;*
|
|
131
|
|
Табличне множення і ділення. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число*.№1107-1114
|
розуміє суть ділення з
остачею, застосовує в обчисленнях алгоритм ділення з остачею; розуміє, що остача повинна бути меншою
за дільник;
перевіряє правильність
виконання ділення з остачею;
|
|
132
|
|
Нумерація трицифрових чисел.
Письмове множення
на одноцифрове число*.№1115-1123
|
лічить сотнями, десятками, одиницями; визначає у числі розряди – сотень, десятків, одиниць; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків; порівнює,додає і віднімає розрядні
числа;
|
|
133
|
|
Ділення. Частини. Чисельник, знаменник. №1124-1132
|
розуміє утворення частин
способом ділення цілого на рівні частини й виділенням однієї з них; визначає
кількість певних частин у цілому; визначає, у скільки разів певна
частина менша за ціле та у скільки разів ціле більше за частину; читає
і записує частини у вигляді дробу з чисельн. 1; розуміє
сутність чисельн. і знаменн. дробу, пояснює їх на прикладах; розв’язує задачі на знаходж. частини числа;
|
|
134
|
|
Розв’язування задач.
Дії з іменованими числами. №1133-1139
|
розв’язує складені
задачі вивчених видів; порівнює іменовані числа;
виконує додавання й
віднімання іменованих чисел;
|
|
135
|
|
Ділення з остачею. Ділення суми на число. Розв’язування задач. Перевірка навичок усних
обчислень. №1140-1147
|
розуміє суть ділення з
остачею, застосовує в обчисленнях алгоритм ділення з остачею;розуміє, що остача повинна бути меншою
за дільник; перевіряє правиль-ність
виконання ділення з остачею; розв’язує
складені задачі вивчених видів;
|
|
136
|
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення
трицифрових чисел на одноцифрове. №1148-1157
|
розуміє сутність прийомів
усного додавання і віднімання трицифрових чисел, поданих круглими
десятками; застосовує усні прийоми додавання і віднімання для знаходження
значення числового виразу;
обирає доцільний
(зручний) спосіб обчислення для конкретного випадку;
|
|
137
|
|
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число* .№1158-1163
|
застосовує алгоритм додавання і віднімання
у стовпчик; планує послідовність виконання дій; коментує свої дії під час виконання обчислень; перевіряє правиль-ність виконання віднімання вивченими способами;застосовує в
обчисленнях алгоритм письмового ділення на одноцифрове число з розгорнутим
поясненням; прогнозує кількість
цифр у частці до знаходження результату;
|
|
138 139
|
|
Повторення вивченого матеріалу. №1164-1172
|
застосовує алгоритм додавання
і віднімання у стовпчик;
записує розв’язання задачі
з поясненням;
|
|
140
|
|
Підсумковий урок за рік.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар